Uppdatering

Hej fina läsare, tack till er som fortfarande kikar in här trots min dåliga uppdatering. Men som ni säkert redan listat ut befinner jag mig i Thailand just nu, på Koh Samui närmare bestämt. Ville bara tala om för er att jag mår faktiskt rätt så bra. Det känns skönt. Jag försöker att inte tänka så mycket alls. Inte tänka på det jag mår dåligt av, det som väntar hemma, scä, ångesten, mat, kroppen och så vidare. Alla dessa tankar försöker jag tränga bort så gott som det går. Ärligt talat fungerar det ganska bra.

 

Thaimaten är god också, fast det visste jag ju sen innan. Kan skriva vad jag ätit idag om ni vill veta, haha.

Frukost – Två mackor med smör och pålägg, två glas yoghurt med frukt och lite müsli, ett glas juice och ett glas vatten.

Extra – 2dl vatten

Förmiddagsmellis – 1 vaniljyogurt (2dl), en halv färsk mango, två minibananer och 2 dl vatten.

Extra – 2dl vatten

Lunch – En portion kyckling i sötsur sås med ris och 3dl vatten

Extra – 2dl vatten

Eftermiddagsmellis – En stor strutglass och 2dl äppeljuice

Extra – 2dl vatten

Middag – En portion kyckling i gröncurry med ris och 3dl vatten

Kvällsmål – 2 dl vaniljyoghurt med AllBran, ett halvt äpple och 2dl vatten

 

Tycker drickan är jobbigast, känns som att jag måste dricka heeeeela tiden. Seriöst. Men ändå, dagen har varit bra. Har ätit, badat, läst lite i veckorevyn, gått en strandpromenad, solat, åkt vattenskoter, shoppat och så vidare. Semester med andra ord. Oj, nu börjar min internettid ta slut! Förlåt för tråkigt inlägg men kände bara för att uppdatera er lite om läget. Kanske slänger in något mer inlägg någon dag, men när jag kommer hem blir allt som vanligt igen! Bilden nedan är på mig efter att jag precis kört vattenskoter!

 

 


Kommentarer
Postat av: L

kämpa på, och skriv inte med vattnet i matschemat då ser det bara onödigt långt ut och kan skapa felaktiga tankar!
kram på dig

2012-07-03 @ 08:39:11
URL: http://bestigaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback