Träningskläder!



Träningskläderna är på! Haha. Trivs så otroligt bra i mina gamla springtights, åh herre vad jag saknar. Tyvärr får jag fortfarande inte träna alls, men man kan ju låtsas. Allt jag vill är att träna nu, känna fysisk utmattning. Alltså träna utan tvång, bara för att det är skönt och otroligt kul. För hur roligt är det egentligen att sätta på sig träningskläderna och bara sitta här hemma..? Nja... Måste bli frisk nu så att jag får börja igen! Borde snart vara normalviktig, har ändå gått upp 10kg sedan i höstas... Längtar helt stört mycket, går inte att beskriva! Skulle egentligen kunna skriva en hel Bibel om hur mycket träningen betydde för mig. Det är som om Scä tagit halva mitt liv ifrån mig. Nu ska jag inte svamla iväg för mycket här, men har verkligen tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du har en sådan glöd i dig! Jag vet att du kommer klara det! Förstår verkligen hur du känner, jag älskar också att träna och spec löpning som du! :)

2012-06-12 @ 19:12:09
URL: http://fiolflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback