Söndag

Hej allihopa! Ska börja detta inlägg med att be om ursäkt för alldeles för dålig bloggning idag. Avskyr egentligen själv när folk berom ursäkt för dålig bloggning, men jag gör det ändå. Men faktum är att jag har en ursäkt. Idag har jag mått bra, om det nu duger som ursäkt. Denna söndag har helt enkelt varit väldigt fin i sin helhet. Imorse väckte mamma mig som vanligt vid 07.00 för frukost, sen gick jag och la mig och sov i någon timma tills det blev dags för förmiddagsmellis. Jag mådde bra, var glad, skrattade och pratade till och med med resten av familjen vid matbordet. Skönt! Efter det tog jag en dusch och gick sedan en kort promenad med grannens hund för att jag var hundvakt idag.

Efter lunchen åkte mamma och jag en sväng till Farsta Centrum, då kom ångesten ett tag. Alla dessa speglar, alla dessa människor, alla dessa fik, alla dessa restauranger, alla dessa storlekar överallt... Fick hjärtklappning och kände mig yr. Satte mig på en bänk och vilade en stund, sen åkte vi hem. Alltså inte en så lyckad shoppingtur. Väl hemma tog jag en promenad med hunden igen, satt sedan i soffan och grät samtidigt som melliset intogs. Nu är det snart middag, tror det blir köttfärssås med spaghetti. Gott men ändå ganska jobbigt. Idag ska jag försöka utmana mig själv också när jag äter. Ska klara att äta på max 20min. Äter alltid mellan 35-45 vilket inte var okej enligt mina behandlare. SÅ idag känner jag mig redo för att anta den utmaningen.



Detta var dagens eftermiddagsmellis! En glass, min favorit glas också. Jordgubbscornetto. Om ni inte har smakat den borde ni absolut göra det! Helt sjukt god enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback