Sommarlov

Jahapp... Nu har jag sommarlov. Känns sådär faktiskt. SJälvklart ska det bli skönt, men samtidigt känns det väldigt jobigt. Jag hatar helgerna beroende på att man är ledig, så hur ska det gå nu. Jag måste se till att försöka hitta på lite roliga saker att göra i alla fall. Fick också mina betyg idag. Rejäla sänkningar i nästan allt. Fast egentligen är det inte alls konstigt med tanke på hur lite jag faktiskt har pluggat den här terminen. Kändes ändå jobbigt.

Om ungefär en timme kommer jag bege mig av till Scä, vi har tid där klockan 14.00. Idag är det stormöte, vill inte. Ska också vägas och allt det där. Har inte varit såhär nervös på hur länge som helst inför ett möte. Usch. Vill bara dö lite. Hoppas verkligen att jag slipper calshaken nu, orkar inte med den mer.

Juste, jag åt melliset igår tillslut. Jag gjorde det. Ångesten bara växte inom mig efter en tugga. Tänkte flera gånger på att bara slänga det som var kvar. Gjorde så ont att stå emot alla skrikande röster. Men jag klarade det, helt på egen hand. Eller...inte helt själv. Tack vare era kommentarer och några andra fina människor som skrev till mig varför jag skulle äta. Tack till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback