Sommar

Det är sommar nu, på riktigt!
Det känns faktiskt lite bättre att tänka på det nu när det har landat lite. Igår hade jag nästan pabik över det. Idag ska jag packa inför vår resa. Vi åker ju redan på måndag. Fast jag är inte alls taggad längre...Vill inte ens åka, men men. Den där calshaken förstör verkligen allt. Jag hade verkligen bestämt mig för att jag var färdig med den här sjukdomen nu. Under resan skulle jag leva. Nu gav Scä mig inte ens den chansen, när jag vet att Calshaken ska drickas varje kväll kommer jag bara gå och tänka på den dygnet runt. Måste försöka göra det bästa av situationen ändå...

Funderar på om jag kanske skulle ta och lägga upp den första bilden på mig själv här idag, alltså första bilden på ansiktet. Det kanske är roligare att läsa om ni vet lite mer om hur jag ser ut. Eller jag vet inte, skulle ni tycka det var en bra idé? Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer
Postat av: amanda halldén

Jaa det vore jätteskoj <3

2012-06-15 @ 15:01:25
URL: http://amandahallden.blogg.se
Postat av: Anonym

Det skulle vara jättekul! :)))

2012-06-15 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback