Orkar inte mer

Jag som mådde så bra idag. Men nu är helvetet tillbaka. Fyfan för det här alltså. Tog 2 timmar att dricka Calshaken idag. Mår illa nu. Nu är allt bara svart igen, ser igen mening med någonting. Mina föräldrar fattar inget, de ger mig inte det stödet jag egentligen behöver just nu. Era fina kommentarer och mail får mig att orka lite till. Allt snurrar omkring i mitt huvud, är faktiskt imponerad av mig själv att jag ens lyckas få ner denna simpla text. Jag har fått nog nu, frisk eller sjuk? Vet inte åt vilket håll jag är beredd att kämpa åt. Så som jag håller på nu fungerar inte i alla fall, jag kommer ingen vart. Varken mer åt det sjuka eller friska. Står och stampar på samma ställe. Ena timmen kämpar jag för att hålla kvar i anorexin och andra timmen gör jag allt för att bli frisk. Jag är för feg helt enkelt. Så dålig.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh tack Tove, det betyder jättemycket fina du! Kan ju bara säga detsamma!



JC, visst är de fina? :)

2012-06-11 @ 00:27:17
URL: http://juliianilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback