Natten

3 och en halv timmas sömn inatt, det här fungerar inte längre. Gick och la mig i sängen vid kvart i elva, då kollade jag facebook, bloggade, kollade andras bloggar och så med min Iphone. Försökte sedan somna. Vid två satte jag in musik i öronen i hopp om att känna lite trygghet. Blev tröttare då men kunde fortfarande inte somna. Sista gången jag slängde en blick på klockan var vid 03:04, antar att jag somnade strax efter det.

Vid 04:37 vaknade jag igen. Kallsvettades som aldrig förr, min T-shirt var helt blöt och när jag satte mig upp och kände efter i sängen var det alldeles blött där också. Jag bytte snabbt till en ny tröja och la mig istället på täcket och sov med en filt över mig. Jag kan inte heller berätta för mina föräldrar eller behandlare om mina nätter för då skulle de tvinga i mig ångestdämpande. På ett möte berättade jag att jag sovit lite halvdåligt några nätter, direkt skrev de ut lugnande/ångestdämpande tabletter. Undra vad de skulle göra ifall de visste hur illa det faktiskt var.. Alltså, jag har redan ett recept på ångestdämpande jag kan hämta ut men som jag vägrar ta. Jag vill inte ha medicin, ska klara mig utan det.

Nu ska jag alldeles strax gå till skolan. Mår inte alls bra idag, kanske har det något att göra med vädret? Jaja, ska försöka börja se allt mer positivt nu. Jag ska verkligen försöka. Men det känns inte så kul när jag precis har ätit världens mest gigantiska frukost, det regnar ute, jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig, jag är trött, känner mig fet och misslyckad... Ska hitta fokus nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback