Mellis



Idag hade jag ost på mackan. Jag dog inte, upptäckte istället att jag faktiskt saknat det väldigt mycket. Läste bloggen tillfriheten.blogg.se och hon skulle testa ost igen, då tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på. Gott! Hade massa tunna gurkskivor på också, det brukar jag alltid ha men ändå.

Nu ska jag snart bege mig hem till mina fina vänner och sova där ikväll. Ska bli så mysigt. Sen i morgon när vi vaknar fixar vi oss tillsammans och går sedan till avslutningen. Ikväll ska vi äta på thairestaurang också! Först hade dem bestämt pizza, men då sa jag att jag skulle äta hemma istället. Snälla som dem är ändrade dem sig och sa att det var viktigare att jag var med. Så söta! På vägen dit tänker jag lyssna på glad musik, den musik jag lyssnade på när jag mådde bra! Blir nog Veronica Maggio för att tagga till lite. Ikväll ska jag må bra, ska må så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback