Lördag - Choklad



Japp, det är sant. Som kvällsmål blir det choklad. Ska testa den nya marabou jordgubb, hoppas att den är god. Jag har lyckats förhandla mig till att slippa calshaken ikväll dock, på grund av chokladen. Men måste ändå äta dubbelt, så det blir nog en rad choklad, en macka och något att dricka. Det är ju ändå lördag hörrni! Kom igen, unna er något gott idag. Jag tror på er. Det blir en utmaning men vad är inte bäst, en tråkig macka eller något riktigt gott som choklad, glass eller godis..? Det innehåller egentligen lika mycket, så jag lovar att ni inte går upp en massa utav att äta något gott idag. Är ni med mig? Nu kör vi, friheeeeet!

Kommentarer
Postat av: L

bra :) bara att köra!

jag äter godis, choklad eller nötter utöver lite närsom varje dag, gjort nu i typ 1-2 månader & vet du vad?

jag lever fortfarande och mår bättre idag än för 3 månader sen!

hejja frihet

kram

2012-06-10 @ 16:38:42
URL: http://bestigaberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Låter underbart! Jag saka också testa Choklad!! Mycket bättre än ND

Svar: Ja, gör det! Jag lovar att det är så mycket bättre än ND, haha ;)<3
nuskajagdit.blogg.se

2012-07-07 @ 21:08:13
URL: http://livetkomemellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback