Kanske slutar blogga

Berättade för mamma om bloggen precis. Jag kan inte direkt säga att hon lät nöjd. Sådär som en vanlig överbeskyddande mamma sa hon en massa saker om att allt jag skriver nu kommer ligga på internet för alltid och komma att påverka mig om kanske 10 år. Får se hur jag gör.... Blir lite rädd när hon säger sådär. För det är ju sant, jag har ingen aning om vilka som läser det här egentligen. Jag skriver anonymt, och vill absolut inte att det ska komma ut i skolan eller så om min blogg. Splittrad. Vill blogga men blev ganska rädd nu ändå.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Neeeeej! Du får inte ta bort den! Din blogg är bäst!!! <3

2012-06-04 @ 08:20:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback