Me, myself and I



Här har ni mig, haha. Bilderna är relativt nya vilket betyder att jag väger ungefär lika mycket idag som när bilderna togs. Nu vet ni hur jag ser ut i alla fall! Mörkblont hår, ljushy, bruna ögon, 168cm lång osv.

Nu har jag varit i centrum med mamma. Vi gick runt lite och kollade i butiker och köpte som sagt lite nödvändigheter inför resan. Sen åkte vi iväg till tandläkaren. Jag hade inga hål alls så nästa besök blir om två år, skönt! Sen har jag ätit mellis. Idag testade jag keso för första gången. Jag tog keso i en tallrik med hallon och lite hackade nötter på. DE första tuggorna var helt okej, men sen började jag må illa utav det. Då fick jag tillåtelse av mamma att byta ut det till fil med hallon och dricka istället. SÅ tyvärr blev kesoingen ny favorit för min del. Jag skulle väldigt gärna vilja tycka om det beroende på att det ser väldigt gott, nyttigt och fräscht ut, men nja... Är i alla fall avundsjuk på er som tycker om det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fin!

2012-06-15 @ 18:06:20
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
Postat av: Fanny

Världens vackraste <3

2012-06-15 @ 21:24:22
URL: http://fannywinblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback