Jag måste hitta mig själv

Familjen spelar musik och myser där nere, själv ligger jag i mitt kolsvarta rum under täcket helt ensam. Jag vill inte vara med dem, jag orkar inte mer. Har ätit choklad och det gick bra, inte mer ångest än ett vanligt mellanmål. Känns okej, jag klarade det ändå.

Jag måste hitta mig själv. Jag måste veta vem jag är innan jag kan gå vidare och bli den jag vill vara. Har bestämt mig nu, men det första steget är att hitta mig själv. För just nu vet jag inte vem jag är, känner inte igen mig själv. Tankarna och allt, det är inte jag. Det är inte såhär jag vill att mitt liv ska vara. Men vad vill jag? Det vet jag inte ens, men det är det jag ska lista ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback