Inga planer

Idag är en sån här jobbig dag, en dag helt utan planer. Jag gillar inte denna typ av dagar. För då blir jag ensam med allt mitt tänkande och bara en massa mat. Maten behövs, det vet jag för annars blir jag helt oreklös. Det har jag ju redan provat på och inte mådde jag bättre utav att inte äta. Precis.
Jag måste ta tag i sånna här dagar! Hitta på något att göra...men jag vet inte vad. Är alldeles för trött för att orka umgås och vara social idag igen. Tyvärr. Något jag saknar är att orka vara glad och social flera dagar i streck. Men bara för att min kropp var glad och kände hopp några gånger igår känner jag mig helt utmattad. Som om jag skulle behöva sova 2 veckor i streck för att piggna till. Får se vart denna dag leder mig, hoppas att ni får det bra i alla fall!

UPPDATERING: Nu har jag varit på en kort promenad med mamma (den enda "träning" jag får varje dag). Nu är det dags för lunch och sen ska pappa och jag faktiskt åka in till stan och se på bio! Kommer bli mysigt. Oroar mig bara för om han kommer tvinga mig att äta exempelvis godis där...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag känner också sådär! Jag hatar dagar då jag inte har något planerat, men ändå har jag inte orken och lusten till att göra något :/ <3

2012-06-06 @ 12:59:42
URL: http://fannywinblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback