Från min dagbok - 27/10-2011

OBSERVERA ATT DETTA ÄR FRÅN OKTOBER 2011

Idag är det kaos, eller kaos kanske jag inte skulle kalla det för jag känner ändå att jag har kontroll över så folk inte tvingar mig att äta... Hm.

Idag gick jag upp vid halv 7. Min lillebror gick in till våra grannar för att äta frukost medan jag sa att jag var tvungen att stressa till skolan idag, och därför inte hade tid att äta med dem, lögn. När min brorsa gått åkte mina löparskor på. Sprang oavbrutet i över en timma, mina ben var så slut de aldrig varit förut.

Kom sent till skolan också, åt ingen lunch sen vilket var bra. Hihi. Sa att jag åt sen frukost beroende på att jag vakna så sent. Folk tror på mig också! Efter skolan hände det en ganska konstig sak. Jag gav mig ut i skogen för att springa en runda innan jag åkte hem. Men min kropp var helt slut av morgonens löptur. Fattar inte... Jag åt ju ändå en apelsin till frukost. Dåliga kropp. I vilket fall så ramlade jag ihop och hade ingen kraft till att resa mig. Låg där i en halvtimme tror jag, kan ha varit längre, tappade helt kontrollen på tiden.

Mamma var redan hemma när jag kom hem, klockan var väl 4 då eller något. Behövde äta middag vid 5 för hade ju friidrottsträning idag. Åt middag och har sjuk ångest över det. Dödödö. I alla fall, på träningen mådde jag bra! Tränade med världens finaste tjejer, Vera och Ellen. Är grymt imponerad på de båda, fattar inte hur långt de orkar springa... Stört. Vill också vara så bra. Längtar till nästa gång jag får träffa dem!


Kommentarer
Postat av: Vera!

Det ska bli sååååå kul när du kommer tillbaks! Lääääängtar! <3

2012-06-01 @ 20:39:30
Postat av: Fanny

Så hemsk... Och att du inte ens fattade varför du inte orkade springa...Jävla äckliga demon! <3

2012-06-01 @ 20:43:26
URL: http://fannywinblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback