Förlåt mig

Förlåt för väldigt dålig bloggning idag, men jag har varit så splittrad. Splittrad angående bloggen. Funderat på om jag skulle fortsätta eller helt sluta. Men nu har jag bestämt mig. Jag fortsätter! Ni fina läsare som kommenterar och mailar mig gör mig så gott. Ni får mig på bättre humör, jag förstår att det finns ännu fler än bara jag och de jag pratat med innan som går igenom samma sak. Det känns otroligt hemskt att det är så pass många, men samtidigt så hjälper ni mig och jag hoppas att jag hjälper er något i alla fall.

I morgon kommer bloggningen tyvärr inte ligga på topp heller beroende på att jag har en hel del för mig. På förmiddagen ska jag och min årskurs på skolan åka på museum tillsammans. Jag tror att det kommer bli riktigt mysigt faktiskt. Vi ska även ha med oss matsäck, och jag har förberett kyckling och quinoa sallad! Efter besöket på museumet kommer jag åka hem en snabbis, äta mellis och så. Sen beger jag mig in till Grönalund för att möta upp två fina vänner. Vi ska nämligen kolla på Albin Gromer som uppträder där i morgon. Äter nog middag där inne tillsammans med dem! Efter konserten åker vi hem tillsammans till några killar från vår skola och sover där. Längtar tills i morgon faktiskt. Det kommer bli en bra dag, och jag ska göra allt jag kan för att inte fuska nu när jag har chansen. Jag måste vinna över sjukdomen. Däremot kommer jag ta bilder på allt jag äter, det lovar jag! Sen lägger jag upp bilderna från dagen nästa dag. Då får ni se allt jag ätit och sen kanske några andra bilder.

Ta hand om er, massa kramar och kärlek från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback