De har rivit våra gator bränt ner lekplatserna där vi hängde som barn



Ja, bilden säger nog allt. Min pappa och brorsa åkte iväg för att kolla på en fotbollsmatch, mamma var på jobbet samtidigt som ångesten kom över mig igen. Jag skrev en lapp, satte på mig mina gummistövlar och en alldeles för stor regnjacka som räckte ner till knäna. Med Markus i öronen traskade jag iväg.

Men jag tränade inte ifall ni tror det. Som jag skrev på lappen så tänkte jag bara. Kastade iväg mina tankar överallt och ingenstans. Satt på ett berg en stund också. Jag undrar vad folk tänker när en tjej med maskara över hela kinderna komma gående med en regnjacka ner tillknäna. Jag undrar vad jag skulle tänkt. Funderade på ifall jag fortfarande ville vara sjuk? Jag kom fram till att jag faktiskt inte vill det. Därför känns allt lite lättare nu. Missade mellis också på grund av att jag "rymde" en stund. Så nu ska jag äta det ca 30min sent. Tror inte att det skadar med en försening på 30 minuter ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback