Dagens utmaning

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg väntar en stor utmaning för mig idag. Jag ska nämligen på födelsedagsmiddag. Det innebär att jag måste äta middag tillsammans med andra människor. Det känns helt sjukt jobbigt nu men jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra. Det måste det göra! Kameran åker i alla fall med. Får se om det blir några bilder som jag kan lägga upp här när jag kommer hem sent ikväll. Det ska ändå bli kul att komma iväg och träffa lite fina människor.

Nu har jag varit ute på prmenad i det övermysiga vädret tillsammans med min pappa. Jag får inte gå promenader själv egentligen som jag gjorde de senaste dagarna. Ska snart äta lunch nu, blir Chilli con Carne med ris. Köttfärs igen... Jaja, något jag måste komma över tror jag.

Sen tycker jag att ni ska ta och besöka denna fina tjejs bligg vid namn Esmeralda. En jättefin tjej som också kämpar mot anorexin.
----->esmeii.devote.se<-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback