Bra dag

Idag har det varit en bra dag. Imorse väcktes jag strax efter sju för att äta frukost som vanligt. Regnet öste ner och jag mådde inte så vidare bra. Ångest över Calshaken jag druckit kvällen innan. Frukosten bestod av två mackor med smör och pålägg, en tallrik med naturell filmjölk och Allbran och se ett glas äppeljuice att dricka, allt åts upp undet tystnad. Beroende på att jag fortfarande var så trött gick jag upp och sov ett par timmar till innan jag väcktes för mellis. Melliset bestod av en smoothie gjord på en banan, frysta jordgubbar, en kiwi och filmjölk. Ytterligare en stund gick medan jag sminkade och klädde på mig. Sedan skjutsade mamma mig till pendeltåget. Det regnade fortfarande helt otroligt mycket så jag sprang från bilen ner till tåget i min regnjacka och mina Hunter stövlar. Åkte från Handen och klev av vid Älvsjö där jag mötte Fanny. Vi åkte sedan tillsammans från Älvsjö till Tumba där hennes pappa hämtade oss och körde oss hem till henne.

Väl hemma hos Fanny kollade vi på en massa foton, både från bara några år tillbaka och några från när hon var ganska liten. Det var supermysigt! Strax efter klockan halv två tror jag så åt vi lunch som hennes mamma lagat. Det blev kyckling, couscous, tzatsiki och mjölk att dricka. Väldigt mumsigt! Vi hade ganska så tur, för efter lunchen hade det slutat regna och vi kunde därför gå ut på en promenad runt i området. Tror vi var ute i kanske 40-50 min, vi bara pratde om allt och ingenting. Sådär som det ska vara!
Vi kom sen in igen. Då spelade vi en massa olika kortspel, jag vann några gånger och hon vann några. Kul var det i alla fall! Till mellis åt vi varsinn Magnum Classic framför DisneyChanel haha! Gott var det även ifall det bjöd på en liten ångest när jag satt ensam på tåget på väg hem. Fast glass är så mycket bättre än att vara sjuk och skippa allt sånt. Så värt ångesten, och det kändes så mycket lättare att äta den med henne än att sitta ensam i ett soffhörn och äta den. Vid halv fem var det dags för mig att åka hem. Fick skjuts av hennes pappa till tåget, sen kom min pappa och hämtade mig vid den andra tågstationen när jag var framme.

Tack för en helt fantastiskt mysig dag finaste Fanny! Jag hade ingen tid att låta ångesten eller tankarna ta över, alt kändes bra. Kände mig till och med lite frisk när jag satt där och åt glass, pratade och skrattade åt ett program på DisneyChanel. Jag mår bra med dig.


Bild tagen för kanske en månad sen på mig och Fanny. Jag till höger och Fanny till vänster.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskar dig min finaste! Du är världens underbaraste! <3

2012-06-17 @ 18:38:30
URL: http://fannywinblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback