Vinbärsplockning och mellis

Tiden går långsamt, alldeles för långsamt. Jag vill att tiden ska passera, men jag vet inte vad jag längtar efter. Ingenting antar jag. Jag vill bara inte må såhär och bara vara här, betydelselös och maktlös. Ungefär halva dagen har passerat just nu, inte ens det när jag tänker efter. Än så länge har jag hunnit med en helvetes-frukost med en massa tårar. En kort promenad med mamma till affären för att handla några saker till lunchen som hon lagar just nu. Sen har jag plockat vinbär från vår buske i trädgården som jag sedan hade i min fil till mellis. Som ni ser på bilden blev förmiddagsmelliset en tallrik naturell A-fil med äpplebitar, melonbitar, skivade svenska jordgubbar, lite röda vinbär och AllBran flingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback