Två stick i armen

 
Två sprutor rikare beger jag mig nu till Eskilstuna igen! Den kommande veckan kommer jag befinna mig hos mormor och morfar, mina kusiner eller på vårt landställe i St: Annas skärgård strax utanför Söderköping. Vart jag kommer vara beror lite på vädret och vad jag känner för. Just nu regnar det vilket faktiskt känns helt okej, skönt att åka bil när det regnar tycker jag. Mina småkusiner ville gärna att jag skulle följa med dem till Parken Zoo någon dag. Vet inte hur många gånger jag varit där, kan nog inte räkna så långt, men vad gör man inte. Tror det kan bli en mysig dag ändå om vi beslutar oss för att göra det. Kommer försöka hålla igång bloggningen så gott som det går! Men följ mig på Bloglovin så får ni veta när jag uppdaterar. Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback