Sommarlandet

Nu åker jag till sommarlandet! Kommer tyvärr inte kunna uppdatera där beroende på att det ine finns något internet, det finns inte någon täckning heller så jag kan inte ens uppdatera via Iphonen... Det är inte bestämt hur länge vi ska vara där, men senast tisdag eftermiddag kommer jag hem.
Sommarstugan har vi på en ö ute i St:Annas skärgård som ligger strax utanför Söderköping. På ön ligger bara vårat hus och en annan familjs. Så mysigt! Bara 100m nedanför huset har vi havet och en brygga, lite längre bort har vi en till brygga där morfars alla båtar ligger. På kvällarna grillar vi antingen uppe vid huset eller på en klippa nere vid vattnet, och så kan man fiska, paddla kanot eller bara njuta och ha det bra. På dagarna åker vi ibland på båtutflykter till andra öar. Då tar man med sig lite fika eller lunch till en annan ö där man solar, badar och äter. Hoppas att vi kan få lite fint väder så att vi kan njuta fullt ut, och göra allt det här som verkligen hör till sommaren. Ha några bra dagar ni mina fina läsare så ses vi snart igen!
 
Jag och min fina kusin på sommarlandet!
Jag när vi var på en båtutflykt!

Kommentarer
Postat av: Em

härligt det låter. ha det superbra dr borta!!

2012-07-20 @ 15:33:01
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback