Lördag

Fick lite otur igår ändå. Min dator krashade nämligen på kvällen. Ingenting finns kvar i den, verkligen ingenting, den är helt ren. Inget går att göra med den heller. Får antagligen lämna in den någonstans och se ifall dem kan fixa den. Den var ju relativt ny också, inte ens ett år. Bara för att den valde att gå sönder kommer min bloggning suga. Kan bara använda Iphonen, och ni vet själva hur tråkiga inläggen blir då. I alla fall, jag vill inte vakna idag. Känns inget vidare att stiga upp när man har absolut inget på schemat. Jag hatar det. Inte ens en dator har jag att fördriva tiden med idag. Har precis ätit frukost, eller det var nån timma sen. Imorgon hoppas jag att det blir bättre, då ska jag träffa min fina Malin. Kommer nog bli en bra dag! Ha det fint allihopa. Kommentera gärna något som kan få mig på bättre humör! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback