Liten utan problem

 
Här var jag liten och mådde bra. Jag visste inte vad som skulle komma längre fram i livet, om jag nu ens visste vad livet var. Jag skrattade och hade förmodligen inte ett enda problem som bekymrade mig. Jag ville bli tandläkare när jag blev stor, så att jag kunde åka upp och ner i stolen hur många gånger jag ville, haha. Rätt gulligt ändå måste jag säga. Tandläkare är inte riktigt yrket jag drömmer om idag. Jag fattade inte att man skulle behöva oroa sig för saker när man blev äldre, jag visste inte vad ångest var.
Jag vill tillbaka dit, ett liv utan problem. Jag vill vara liten, slippa tänka så mycket. Få sova en hel natt utan att vakna av mardrömmar eller ångest. Det skulle vara så skönt. Två midsommrar har jag nu slösat på anorexin. Under den här sommaren då jag var 2-3 år tänkte jag inte direkt på att försöka äta så lite som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback