Jag följer dina gnistor under tunga moln

Imorse vaknade jag upp, glad över att solen sken in på mig. Det har varit regigt så länge nu i Sverige att lite sol gjorde sig gott. Gick ner för att äta frukost och möts då av en hemsk överaskning. Tydligen ska vi till Scä idag. Var helt inställd på att det var i morgon och sen så var det idag istället. Vill inte dit alls. Hemska byggnad, fylld av ångest och annat otrevligt. Vet inte ifall det är vägning idag heller, hoppas inte.
Idag har jag än så länge hunnit med frukost, en kort promenad, mellanmål, lite present-shopping i centrum och så. Snart är det lunch och jag är fortfarande mätt, lalala. Kul. Men jag måste, annars blir jag inte frisk och här vill jag inte stanna föralltid. Det vill inte du heller, eller hur? Kom igen nu! Kämpa på alla fina människor. Ätstörningen förtjänar inte att bo i er, så bevisa det för den idag. Ny dag, nya möjligheter!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback