Fin eftermiddag ändå

Hej igen, jag ber om ursäkt för senast.
Nu känner jag mig mycket bättre, jag mår bra igen om jag ska vara ärlig. Eftermiddagen har spenderats hos mina småkusiner och moster, vi hade det riktigt mysigt. Dessa timmar bjöd på mycket skratt, fina människor, en god mango och ananas smoothie, ett dopp i poolen och även lite sol faktiskt.
 
När vi kom höll min moster på att baka bullar, riktigt goda såg dem ut men jag tog ändå ingen till fikat. Klarade inte att ta en bulle bara för att det såg gott ut, jag behövde ju inte.
 
Hoppade i deras nybyggda pool en stund i alla fall. Kallt i luften var det, men när det var 30 grader i poolen kändes det helt okej.
Älskar att vara här, det är som på landet men ändå inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback