Ett tu tre på marken, sitter och väntar modigt på sparken.

En dag ska jag bli frisk. Jag vet att jag kommer komma dit en dag, måste bara bestämma mig på riktigt. Men än så länge är jag inte riktigt redo att lämna ätstörningen. Eller är det just det jag är? Kanske blir man aldrig helt redo? Kanske är det nu jag ska bestämma mig och faktiskt hoppa? Hoppa rakt ut i livet. Jag vet inte. Allt känns så konstigt, har funderat hela morgonen på hur jag skulle kunna beskriva för er hur jag känner. Men det går inte, finns inga ord. Att skriva tom, ledsen och förvirrad beskriver bara en tusendel av allt jag har inom mig.
 
God morgon förresten! Jag har ångest. Nej förlåt, jag ska inte vara sån nu. Hm... morgonen har varit ganska så jobbig, hoppades bara på att mormor och morfar skulle glömma bort mellanmålet. Var så glad när klockan passerade 11 och de fortfarande inte hade sagt något om det, men rätt som det var kom mormor på det och slängde fram en macka och ett glas mjölk på bordet. Fan. Nejnejnej, vad skriver jag ens! Åh. Jag vill ju bli frisk. Förlåt. Herregud vad ja svamlar. Återkommer när jag mår lite bättre. Så länge får ni nöja er med ett osammanhängande inlägg, och en dålig WebCam bild på det också, kanon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kommer aldrig känna dig redo att lämna ätstörningen förrän du faktiskt besämmer dig för att lämna den bakom dig och hoppar ut i det okända. Det är väl där du kommer inse att du är så redo du kan bli för att börja leva igen <3

2012-07-11 @ 15:06:42
URL: http://fannywinblad.blogg.se
Postat av: tillfriheten

Ångesten kommer och går, så är det bara. Det viktigaste är att du vet vilken väg som är rätt löngst inne i hjärtat och att det är ditt du kämpar mestadels av tiden! Söt tjej på bild föresten, fan tragiskt att snygga tjejer som du ska behöva gå igenom sånt här... Så kämpa på nu! <3

Svar: Just nu känner jag mig så splittrad att jag inte vet vilken väg som är rätt. Eller, såklart att jag vet när jag verkligen tänker efter. Åh.Men tack fina du, det är du som är snygg! Glöm inte det <3
nuskajagdit.blogg.se

2012-07-11 @ 20:47:38
URL: http://tillfriheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback