Eriksdalsbadet

 
Dagen har spenderats på Eriksdalsbadet. Jag har solat, badat lite och ätit. Mysigt var det i alla fall, så länge solen var framme åtminstone. Till lunch åt jag sallad medan de andra beställde varsinn hamburgare. Men jag gillar sallad, extra gott på sommaren också! I min sallad var det, kyckling, tomat, gurka, majs, ärtor, paprika i olika färger och sen vanlig isbergssallad. Till det valde jag Rhode Island - dressing. Bara för att mina föräldrar inte tyckde det var "tillräckligt" med en sallad var jag tvungen att äta en macka också som vi hade med oss. Det är den som ligger i bakgrunden och är lite halvt krossad, haha.
På eftermiddagen, precis innan vi skulle åka hem så fikade vi lite. I vanliga fall brukar jag alltid äta mjukglass här på Eriksdal, men inte idag. Kändes allt för jobbigt. Åt glass, men höll mig istället till de vanliga glasarna som finns överallt. En jordgubbs cornetto blev det, favoriten!
 
Ikväll ska vi grilla, fläskfilé och majskolvar. Till det blir det någon form av potatis, sallad och Tzatziki. Nu är sommaren här tror jag! Hoppas det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: jen

ser ut som en god sallad :) Btw vrf är en mjukglass jobbigare än en cornetto? :)

2012-07-27 @ 21:16:38
URL: http://thejenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback