En känsla i magen!

Imorse när jag vaknade och solen trängde sig in i rummet började jag plötsligt längta något enormt. Längta efter livet. Jag fick nästan ont i magen av tanken på hur mycket tid jag slösat bort. Sommaren är här nu, den bästa tiden är här nu. Jag ska göra något bra utav den istället, jag vill må bra nu. Natten har varit riktigt jobbig, fick inte mycket sömn alls. En sväng av ordentlig ångest smög sig in vid strax efter 04. Vet inte vad jag funderade på egentligen, kände bara att livet inte var värt att leva längre. Kände att jag inte klarar av det här så bra som alla förväntar sig. Frukosten intogs ute i solen tillsammans med hela familjen, riktigt mysigt! Idag fixade jag även min frukost själv. Angående smöret på mackorna var jag och mina föräldrar inte helt överens vilket gjorde att jag typ fick panik när jag stod där och behövde kleta på allt mer smör. I alla fall, jag åt två mackor, en med smör o skinka och en med smör o ost. Sedan åt jag en tallrik naturell A-fil med röda vinbär, jordgubbar och AllBran i. Till allt det här drack jag ett glas äppeljuice. Vid 11 idag ska jag hem till Kia, min fina vän. Har saknat henne en väldans massa mycket under semestern! Ha en bra dag hörrni, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Man lever bara en gång hjärtat. Du kommer aldrig få tillbaka tiden som gått. Ta vara på den tiden och LEV och NJUT av den istället. Livet är alldeles för kort för att inte leva. Jag är så stolt över dig att du fixade frukosten själv! Jag sa ju att du skulle klara det! Du är mycket starkare än vad du tror älskling! Puss! <3

2012-07-09 @ 10:33:14
URL: http://fannywinblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback