Depp, depp och återigen depp

Ska på födelsedagsmiddag ikväll hemma hos en kompis. Jag är livrädd för allt just nu, vilken mat som kommer serveras, ifall det blir efterrätt, hur mycket mat jag ska äta och allt det där... Jag känner mig helt enkelt otaggad. För någon vecka sen tyckte jag att det skulle bli hur kul som helst men desto närmare datumet kommit desto mer har glädjen sjunkit. Sen så ska inte mina två närmsta vänner komma vilket inte gör saken bättr
 
Dagen har inte börjat alls bra heller. Alla är sura på mig för att jag vägrade mitt dubbla mellanmål på förmiddagen. Kollade på bilderna jag och Fanny tog igår på stranden och blev illamående över min kropp. Jag ska inte klaga ut allting över er men det gör ont att se hur jag ser ut nu.
Mamma och jag har skrikit en del på varandra nu under förmiddagen, och jag har förstört vår familj. Ingen mår bra längre tack vare mig. Duktigt jobbat Tove! Nu ska jag dö lite grann tror jag innan det är dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: Em

Åh gumman!! Du har INTE förstört din familj, men jag förstår EXAKT hur du känner. Jag tycker att mina mat-problem skapar som en mur mellan mig och min familj, men det är absolut inte ditt fel!! Din kropp behöver jag inte ens kommentera, för den är SJÄLVKLART inte ful över huvud taget!!!!!

2012-07-29 @ 17:50:22
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: fanny

åh vad jag känner igen mig, jag vet, man har förstört familjen... KÄNNS DET SOM men så är det inte! visst livet är inte en dans på rosor men livet är inte så jämt, att dina föräldrar skriker eller vad dom nu gör, betyder bara att dom älskar dig, trotts den jobbiga tiden så vill dom gå igenom den tillsammans med dig, och hjälpa dig! och jag såg bilderna, du är inte alls tjock, supersmal, men det hjälper dig inte till lycka och framgång! kram!<3

2012-07-30 @ 14:16:50
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback