Dag 5 - En plats jag skulle vilja besöka

Jag försökte mig på denna igår men allt jag skrev blev bara svammel, därför försöker jag en gång till nu. Jag skriver platser som länder och städer. Jag gjorde inte det igår och då blev det bara kaos och ett för långt inlägg för att ens orka läsa. Därför får ni nöja er med det här!
 
Jag vill besöka så många platser att jag inte vet vart jag ska börja. Jag vill resa överallt, det finns inga begränsningar. Fast självklart har jag några speciella ställen jag verkligen skulle vilja besöka. Någon gång vill jag sätta mina fötter i Florida, i New York, i Jamaica, och i London. Jag vill resa massor och det finns faktiskt inget ställe jag skulle ha något emot att besöka, ifall vi pratar om länder och städer då såklart. Eller jo... Nord Korea förstås, det är inget som lockar mig speciellt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du. Ville bara säga att jag tycker du är otroligt stark och så undrar jag hur du mår just nu<3
STYRKEKRAMAR!!<3

Svar: Tack desamma finis! Har läst din blogg och du är så fin och stark du med! Styrkekramar till dig också! <3
nuskajagdit.blogg.se

2012-07-29 @ 19:53:54
URL: http://motfriheten.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback