Dag 2 - Någon jag skulle vilja vara för en dag och varför

Oj... Den här var svår. Jag har liksom ingen "Oh wow henne vill jag vara!". Såklart att jag gått förbi folk på stan och önskat att jag såg ut som de. Fast jag vet inte om jag skulle vilja vara den personen för det. Alla har sina problem och saker som är jobbiga. Det är inte direkt så att alla som är snygga lever helt lyckligt utan att oroa sig eller ha ångest inför saker... det funkar inte så.Men om vi säger såhär då, bara för att jag inte ska låta så negativ som jag gjorde i det jag skrev nyss! Att om jag en dag fick prova att vara någon annan så skulle jag självklart tacka ja!

-Jag skulle vilja vara min mamma, min pappa och min lillebror. Att jag just väljer dem först är för att jag vill se hur de tycker och tänker om det här med ätstörningen. På så sätt kanske jag skulle kunna ändra mitt beteende på något litet sätt som får de att känna sig tryggare och bättre.

- En kille skulle jag gärna vara för en dag, vilken som helst. Låter kanske lite konstigt, men en kille skulle jag vilja vara bara för att känna hur det känns, haha.

- Annars skulle jag vilja testa på att vara en känd person som är riktigt snygg. Kanske en skådespelerska, modell eller artist. Skulle vara hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback