Bästa dagen

Den här dagen har varit bäst, verkligen!
Idag har jag varit på Årsta Havsbad tillsammans med Fanny och hennes familj! Vi hade det så kul, roligt och mysigt, jag mår så bra med dig Fanny! Vi har ätit lunch-matsäck som bestod utav pastasallad med isbergssallad, tomat, majs, gurka, jordgubbar, skinka och pasta för min del. Sen så har vi badat trots att det var så kallt i vattnet att man nästan fick ont i benen när man simmade, sen så har vi solat, och tagit en massa foton. Fannys lillasyster fick agera fotograf! På eftermiddagen sprang vi ner till kiosken och köpte kulglass, jag valde en kula med jordgubbssmak och en vanilj med choklad och kak-bitar i. Så gott var det! Mådde riktigt bra där på stranden, har inte känt så på väldigt länge! Tror det kallas lycklig. Alltså, riktigt lycklig! Alla bilder nedan är från idag och tagna med Fannys kamera!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hade det verkligen sjukt bra idag! Älskar dig mest min bestie! <3

2012-07-28 @ 23:41:32
URL: http://fannywinblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback