Åker till landet, igen

Idag mår jag tyvärr inget vidare... Har bråkat en del med mamma redan, hon frågade tusen gånger ifall jag verkligen ville bli frisk, hon sa att jag måste börja prata med henne och pappa för att det ska gå. Men jag vill inte prata med dem. Om cirka 5 minuter åker vi till landet igen, vilket betyder ingen bloggning. Fast duktig som jag är har jag fixat några tidsinställda! Kommer hem om precis en vecka igen.
Det är jobbigt att vara på landet med tanke på allt folk som kommer vara där. Hela min familj, min moster och hennes man, mina två kusiner, mormor o morfar, mammas moster och hennes man... etc. Jobbigt vid alla matsituationer att behöva äta så mycket och ofta inför alla. Alla vet om hur jag mår, utom mina kusiner då tror jag, men det känns ändå jobbigt. Sen blir det inga "riktiga" promenader där. Här hemma har jag ju min speciella runda som trygghet, men när saker och ting ändras får jag panik. Har även sett mammas packning, helvete vad jag kommer få äta. Hon har med naturgodis, risifrutti och massor av andra saker som jag ska äta som mellanmål där... Kommer nog tvingas fika ofta också. Ha det bra allesammans! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback