190712

Hejsan allihop!
Mår så jävla bra just nu, känner det i hela kroppen på något konstigt sätt. Jag känner att jag kanske kan ta mig ur Anorexin snart. Jag kan klara det, jag vet det! För bara några minuter sen var jag helt nere. Satt på badrums-golvet och oroade mig för allt och ingenting. Just då kände jag inget hopp för livet alls. Men nu, allt bara vände. Fyfan vad skönt! Tack finaste bästa Fanny för att du räddade mig.
 
Idag har varit en bra dag, bästa på länge! Jag har ätit glass vid poolen hemma hos min moster, solat lite de stunder då solen vågat visa sig... Idag har jag bara varit och det känns bra. Hela dagen gick helt bra fram tills middagen då ångesten vågade visa sig lite. Till middag blev det lax med färskpotatis och någon kall sås gjord på Creme fraiche och Sweet Chilli Sauce. Stekt lax också. Så förbjudet men så gott, kunde inte låta bli att tycka att det var gott. Lax, min favorit fisk egentligen, som nu blivit ångestladdad. Varför?
Som igår började mormor disskutera kvällsmålet med mig direkt efter middagen. SNÄLLA NÅN JAG STÅR INTE UT!  Förlåt igen... Låg inne på mitt rum ett tag tills jag hörde att hon började prata med morfar om att vi kanske skulle gå till glasskiosken som ligger precis här ikväll. Visserligen har dem sjukt god glass som de gör själva, men två glassar på en dag?! Det var då jag fick panik och skrev till Fanny som turligt nog lyckades rädda mig. Så faktiskt, vi ska gå dit och äta glass ikväll. Och jag ska äta, för jag kan och jag vill döda anorexin nu. Jag vill, jag vill bli normal igen. Så om tio minuter ska vi gå iväg och köpa Slagsta-glass. Grymt gott, ha en trevlig kväll allihop. Unna er något som ni tycker om, det är ju trots allt sommar. Kan jag, kan ni. Styrkekramar till er!
 
Bild från idag i poolen, mysigt värre!
 

Kommentarer
Postat av: Em

Vad underbar din dag låter - och toppen att du kunde njuta av laxen. det är ju faktiskt sååå gott!!

2012-07-19 @ 21:25:27
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback