Önskerubrik: Mina julklappar

Fick en kommentar om jag inte kunde visa upp mina julklappar, så självklart ska jag göra det!
 
Body butter från The Body Shop med doft av mango
 
Värmeskydd till håret och nytt hårspray
 
Presentkort på Åhléns 500:- fick även ett presentkort på Makeup Store med värde 500:-
 
Filmen snabba Cash samt tusenbröder
 
En supermysig kopp och citron te
 
Lösögonfransar
 
Nagelklistermärken
 
Hårkalk från foreverhair.se
 
Min älskling, iPhone 5
 
Ett skal tii iPhonen. Vet att det ser ut som fiskfjäll på bilden haha.
 
Två nagellack från Sephora
 
Fick även pengar och världens sötaste berlock till mitt halsband. Försökte fota men bilderna var inte rättvisa, den föreställer en ängel i alla fall. Så glad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback