Julpermission

Wiho! Fick åka hem, yeye. Igår fick vi fläskfilé med potatismos, brunsås och sallad till middag på avdelningen. Riktigt jobbig rätt, allting. Men var tvungen att äta. Annars hade jag direkt blivit sondmatad eftersom jag redan ligger så pass mycket back med maten. Då hade jag även blivit av med min julpermission. Hann inte att äta upp innan tiden var ute, men min behandlare gav mig extra tid bara för att jag så gärna ville äta upp och ville åka hem. Så tack för det säger jag bara.

Nu sitter jag i bilen med min familj på väg till mormor och morfar där vi ska fira jul med släkten. Tolv personer blir vi på självaste julafton. Tror det blir bra även om det säkerligen kommer bli riktigt tufft. Lovar att uppdatera om läget. Har även med kameran så kommer ta lite bilder och ladda upp här. Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: moa

Du är så sjukt fin tove! Glöm aldrig det! Jag hoppas att saker och ting kommer bli bättre snart, det är du värd <3

2012-12-23 @ 15:15:49
Postat av: Fanny

Du fick komma hem under jul?! Åh va bra! Har tänkt på dig, världen känns så oretvis, sitter nu i bilen på väg till farmor, vi ska proppa pannkakor och fika och jag lider inte, och så du, din jul, hoppas det blir en bra jul ändå! Kämpa, sluta aldrig kämpa jag ber dig! Önskar jag kunde dela med mig, åh du är så inte värd det livet du tyvärr lever, men jag tror på dig och en lösning! Kram! <3

2012-12-23 @ 17:12:13
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: Em

god jul och lycka till med allt. håller tummarna för dig!

2012-12-23 @ 19:39:37
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Fanny

GOOODD JUUUULL!!! <3

2012-12-24 @ 08:59:51
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback