Julafton

Sitter här och myser i soffan tillsammans med mina underbara kusiner och min fina lillebror. Vi spelar Kinect haha.

Dagen har varit väldigt fin i allmänhet. Kollade sista avsnittet av julkalendern i morse, åt risgrynsgröt till lunch, tog en julpromenad med släkten, tog emot besök av tomten och öppnade presenter. Nu efter middagen har vi även varit vid en pulkabacke här i närheten och åkt lite. Maten har varit jobbig och klarade inte av julbord, men fick annan mat.

Tänkte bara ställa en liten fråga till er också. Skulle ni vilja att jag laddar upp lite mer bilder på mina måltider och liknande? Fick nämligen en iPhone 5 i julklapp vilket innebär att jag nu har möjlighet till det. Svara gärna så jag vet hur jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja mer bilder vore roligt! Dock inte bara mat bilder! För det är väll lite det som är problemet, att du är så mat fokuserad? Inte blir det väll bättre av att du ska fota allt du äter? Men massa fina bilder på allt möjligt vill vi gärna ha! :D grattis till mobilen också! <3

2012-12-24 @ 22:27:49
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: S

Som Fanny sa vore det roligt med lite bilder. Men kanske inte just matbilder. Dels för att du redan är tillräckligt matfixerad, och dels för att det kan vara väldigt triggande att läsa hur svårt du har för vissa måltider, när man själv har ätit/ska äta ännu mer. Det blir ännu en sak man kan jämföra, och det behövs verkligen inte.

2012-12-25 @ 09:48:10
URL: http://skillnaden.blogg.se
Postat av: Emma

Jaaa det vore kul :D

2012-12-25 @ 09:59:47
Postat av: Anonym

Håller med Fanny. Vi bryr oss inte om maten, hade varit roligare att se och höra om hur du gör för att försöka bli bättre istället. Det stödet behöver vi nog nästan alla som läser det du skriver. Det var ju det den här bloggen skulle handla om men det har varit väldigt lite sånt på sistone.
Avis på din IPhone !
Klara

2012-12-25 @ 12:35:15
Postat av: Fanny

Men nu känner jag mig skillad x) haha men hoppas detta är ok, inte meningen att göra nån "reklam" nu, men behöver ni peppande inlägg? Jag har länge tänk på det och nu har jag bestämt mig, jag ska göra en pepp-blogg. Vet ej vad den ska heta dock.. :p men jag har själv varit sjuk men har nu kommit loss från monstret, och vill försöka få fler att komma loss! Vet inte hur det kommer gå dock men jag hoppas kunna göra nåt lite enklare för någon iaf! Hoppas det uppskattas...

2012-12-25 @ 15:29:36
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: fanny

nu har jag skapat den, om nån bryr sig x) http://belives.blogg.se

2012-12-25 @ 16:41:27
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback