27/12-12

Det är tungt att se sin mamma gråta. Det är ännu tyngre att veta att hon gråter för att jag vägrar äta upp. Det tyngsta av allt är att jag är den enda som kan göra något åt saken.

Till lunch här på SCÄ serverades det prinskorvar, potatis, sås och sallad. Satt och stirrade på tallriken, efter 30 minuter byttes maten ut till näringsdrycker och efter ytterligare en kvart lyftes även näringsdryckerna bort. Som kompensation för att jag inte fick i mig någon lunch måste jag äta dubbla mellanmål hela dagen. Så just nu har jag precis ätit två mackor med smör och ost samt druckit ett glas mjölk och ett glas juice.

Bilden visar skylten utanför mitt rum, jag bor på rum 6.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det bästa av allt är att du kan göra något åt saken! Se till och gör det. Alla runt dig kommer ganska snabbt att börja må bättre, och framförallt kommer du själv att må bättre. Jag vaknade bara en dag och beslutade att det fick vara slut med alla konstiga fobier jag hade lagt mig till med. Det var lite läskigt i början men det var det bästa jag någonsin gjort.
Många kramar, Klara

2012-12-27 @ 17:01:06
Postat av: Olivia

Du kommer att klara det här! Det var jag som mejlade dig om undrar, glömde nog att nämna det. Ta hand om dig, kram.

2012-12-27 @ 23:36:14
URL: http://holmolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback