Vingens flygande vind åker blå

Pappa och jag skriker på varandra hela tiden. Han är mest sur för att jag inte mår bra känns det som. Mamma förstår ändå, eller nej. Skulle istället beskriva det som att hon vill förstå, och hon har ändå lite medlidande för hur jag känner inför mig själv. När pappa är på humör för att stötta mig går det bra, fast just nu är det ett helvete.
 
Både frukosten och förmiddagsmelliset har varit hemskt. Fått i mig allt men en hel del tårar har det blivit även idag. Jag fattar inte vad jag håller på med. Känslan av att jag inte borde äta är så stark nu.
Det har regnat i princip hela morgonen men nu börjar det spricka upp lite faktiskt, hoppas. Efter lunchen ska jag in till stan och träffa Fanny en sväng. Kommer även en annan Fanny (höhö) dit, hon har läser båda våra bloggar och var därför lite sugen på att träffa oss. Kommer nog bli bra! Tänkte bara informera om ytterligare en sak, det blir ingen bloggträff. Det var många som ville komma vilket var väldigt kul, men vi kände att det nog kommer bli konstigt att träffa alla samtidigt. Möjligt att vi har fel, men båda fick den känslan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har också precis ätit för middags mellis. Skit jobbigt! Mamma la upp både äpple och torkad aprikoser. Helt fel!

2012-08-26 @ 12:05:59
URL: http://carro6.blogspot.com
Postat av: Fanny

Har ätit mellis och lunch nu och det gick bra, och fort! Äterbpå typ en kvart! Det är Så skönt att bara kunna sätta sig vid bordet när det ropas till mat, äta och sen dra vidare till det man höll på med innan och inte göra så stort drama. Äter för att jag behöver och ju snabbare jag äter desto snabbare blir det överstökat! Tänk så, kämpa på du KAN! Kram, ser fram emot eftermiddag <3

2012-08-26 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback