Vinddraget från gatan känns

Jo. Allt känns bara så svårt just nu.
 
Statistiken ökade med ett tjugotal läsare igår, kan inget annat än att hälsa er välkomna och hoppas att ni hänger kvar. Idag ska jag utmana mig själv. Har tänkt att slänga in lite kommentarer på era bloggar. Läser inte så många utav era bloggar om jag ska vara ärlig beroende på att jag inte har någon koll på adresserna, men ni som har kommenterat relativt ofta, era bloggar läser jag! Har så många gånger velat kommentera, och i vissa fall även skrivit en kommentar men struntat i att posta den. Jag vet inte varför egentligen, men är rädd för min otillräcklighet. Rädd för att skriva en dålig kommentar. Ja jag vet, konstigt. Ytterligare en utmaning väntar ikväll. Det ska bli godis som kvällsmål. Inte ätit det på evigheter. Senaste gången jag skulle utmana mig med det gick det inget vidare... Vi behhöver inte gå in på va som hände, men godiset hamnade inte i min mage i alla fall.
 
Idag har jag annars absolut inga planer, antar att hela dagen inte kommer ta slut av att kommentera lite bloggar. Vet å andra sidan inte vilka jag ska kommentera... Får se vart dagen leder mig. Ytterligare en dag att spendera stirrande rakt in i väggen? Med lite matpauser emellan förstås. Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Spela Sims 3 Late Night haha! Det spelar jag när jag inte har nått att göra och det gör att tiden går sjukt snabbt seriöst, bara ett tips, puss!

2012-08-25 @ 10:14:32
URL: http://www.rebeckaberglunds.blogspot.com
Postat av: Fanny

Lycka till med utmaningArna!! Vad glad jag blir över att du ska testa kommentera! Du behöver inte kommentera åt mig då kag slutat blogga men önskar dig lycka till! Och du DUGER visst lovar att dom som får kommentarer kommer känna sig hedrade! Lycka till!!<3

2012-08-25 @ 11:41:31
Postat av: Em

en liten kommentar är bättre än ingen :) lycka till med godiset!!

2012-08-25 @ 17:37:12
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: emma

jag hoppas du klarade av att utmana dig själv att slänga in lite kommentarer på någon blogg i alla fall :) <3

2012-08-26 @ 16:09:54
URL: http://emaisaxon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback