Utvecklingssamtal

Det gick väl bra antar jag... Vi satte som sagt upp målen för terminen i alla ämnen. Sänkt målen betydligt jämfört med vad jag hade i exempelvis sjuan. Känns inte alls bra, men antar att det var nödvändigt. 282 i meritvärde kommer jag gå ut 9:an med ifall jag skulle nå alla målen. Vilket jag nog inte kommer göra med tanke på att jag för tillfället suger på att plugga...
 
Vi pratade en sväng med rektorn också. Hon skulle ringa folket på Scä och försöka boka in ett möte med alla inblandade på skolan samt dem så fort som möjligt. Kommer kännas konstigt att mina behandlare ska komma till skolan, och faktiskt prata med mina lärare. Skumt. Juste, under utvecklingssamtalet gick brandlarmet på skolan också. Lyckat, regnet öste ner utanför och det ända jag kände var, nej. Som tur var behövde vi inte ens gå ut, det var kemiläraren som hade gjort ett experiment i NO-salen. Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback