Två mattetal

Hemma. Kan inte sammanfatta denna dagen med något annat ord än onödig. Jag vet inte vad jag ska säga, men har egentligen inte fått något alls gjort idag.
 
Förmiddagen spenderade jag i skolan. Fick två lätta mattetal gjorda på en hel dag, lyckat. Satt annars och stirrade på pappret. Efter lunchen som jag åt hemma, som vanligt, åkte jag till Scä för att träffa läraren där. Vi pratade bara en massa om målen jag hade i alla olika ämnen, planerade även in ett par till tider då jag ska komma dit och plugga på riktigt. Efter det gick jag direkt upp till väntrummet på plan 3. Satt (läs stod) där en stund och väntade på resten av min familj. Jag ville inte sitta. Trots att alla stolar var lediga vandrade jag omkring i väntrummet.Den så kallade intervjun inför multifamilyn var rent ut sagt onödig. Behandlarna som ska leda den terapin satt bara där och frågade oss lite halvt onödiga saker. Skulle presentera mig, bara för att, men det ända jag sa var mitt namn. Herregud, det är min familj. Jaja. Nu är jag hemma i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback