"Pluggat"

Har suttit här vid dator hela dagen och "pluggat". Kalla det vad ni vill, men ordet plugga beskriver inte det jag gjort särskilt bra. Jo visst har vi kollat på videoklippen vår lärare skickade till oss i början på den här veckan för att försöka förstå något, men jag kan inte säga att jag blivit klokare. Har skrivit i princip en hel sida svammel som jag ändå inte kommer ha någon användning av. Känner mig så bra.
 
För en stund sen åkte min vän hem. Vän låter som om det är en person som egentligen inte existerar haha, men väljer att inte nämna hennes namn beroende på att jag inte har frågat henne om det. Vi åt både lunch och mellis ihop. Lax, potatis och kall sås först, och sen lite senare fil med flingor. Jag testade att ha frysta hallon i filen, lagom skumt sådär men måste erkänna att det var riktigt gott! Nu ska jag väl plugga vidare antar jag... Uppgiften skulle egentligen vara klar idag, men jag är inte ens halvvägs. Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback