Picknick planer

 
Hello! Idag skiner solen och jag har ätit frukost för ett tag sedan. Måendet är helt okej idag, så bra som det skulle kunna vara tror jag. Panikade lite över mina lår imorse men jag får leva med det. Kör på shorts ändå och ska istället försöka att inte fokusera så mycket på hur feta mina lår faktiskt blivit.
Idag ska jag i alla fall träffa en fin vän. Ska ta bussen till henne om lite mindre än en timme. Vi ska då handla lite saker så att vi kan göra picknick, haha! Tror det kommer bli hur mysigt som helst. Dock har vi inte bestämt vart vi ska ha picknicken någonstans, blir nog till att slå oss ner på något random ställe. Kanske mitt i vägen eller varför inte på ett tak. YOLO, you know. Hoppas att ni också får en bra dag, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en mysig dag! Rätt, på med shorts bara när det är sommar! Det är äs som talar angående det där med låren, glöm inte det.

2012-08-08 @ 10:15:45
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback