På en grusväg mellan fält där ondskans blommor tilläts växa

"Pluggat" hela eftermiddagen. Snarare suttit vid datorn inne på vår skolsida och bläddrat runt bland alla uppgifter som för tillfället känns helt omöjliga. Pratat med några kompisar vi Facebook har jag också gjort. Antar att det inte placeras inom kategorin plugg.
 
Att koncentrationen kan vara så svår att hitta kan jag inte förstå. Så fort jag ska plugga eller göra något annat ansträngande för hjärnan stänger den liksom av. Tänker egentligen inte på något speciellt istället, utan kan bara inte fokusera på det jag borde. Försökt få ihop något som jag skulle kunna lämna in som teknikarbete, men kan inte säga att jag är nöjd. Varje gång jag vänder huvudet mot bordet där arbetet ligger får jag en klump i magen. Jag kan inte lämna in det. Lärarna kommer tro att allt är ett skämt eller något.
 



 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Läraren kommer INTE att tro att du ö
Är ett skämt! Han/hon vet väll vad som pågår och är imponerad över ditt arbete som du än dock har gjort! Kram <3

2012-08-28 @ 22:23:29
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback