Ny vecka

Frukosten gick segt att tugga i sig, men jag jobbade på. Har nu tagit en dusch och funderar på att ta min promenad redan nu. Skulle vara skönt att komma ut lite. I övrigt är jag nervös inför den här veckan, och har varit det väldigt länge. Det är nämligen vädigt mycket som händer. Har bland annat 3 möten inbokade på Scä varav det första är idag klockan 13.30. De sista två har jag på onsdag, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Det på onsdag eftermiddag är dock inget vanligt möte, utan det är någon informationsgrej om multifamily--terapin som jag kanske ska börja till hösten. Sen så kommer mina kusiner på torsdagen, och då ska vi gå på grönan. Och förmodligen så får vi gäster hela helgen, fast det är inte bestämt. Kanske inte låter så mycket för er, men för som i vanliga fall inte har något på schemat är det mycket.
 
Åter till sak. Mötet idag är som sagt 13.30... Jag ska träffa min behandlare H från barnteamet själv. Jag vet inte om det är vägning idag och vet inte vad jag hoppas på heller. Är det inte idag så är det ju på onsdag. Lika bra att få det överstökat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback