Kusten är vindens hållplats

Tyvärr är inte måendet på topp idag heller, men det ska bli bättre nu. Jag ska samla kraft och vända allt till det positiva istället, jag ska.
 
Idag klockan 10.30 har jag utvecklingssamtal på skolan. Inget jag ser fram emot direkt, men tror det blir genomlidligt. Vi ska sätta upp mål för hela terminen, prata om hur vi ska lösa skolan på bästa sätt, boka in en tid då Scä kommer till min skola osv. Fick en kommentar för ett par dagar sen där frågan om vilken Kunskapsskola jag gick i kom upp. Jag går i Kunskapsskolan Tyresö haha, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: S

Jag gick på kunskapsskolan i Spånga, det var därför jag undrade :)

2012-08-23 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback