Jeans som passar igen

Jeansen som senast i våras hängde som en säck på mina ben passar nu. Det gör ont att tänka så. Nu ser mina ben ut så som de gjorde innan jag blev sjuk, innan jag tänkte på vad jag åt. Jag vill inte. Allt känns så onödigt nu när jag inser vad jag gav upp hela mitt liv för. Nu passar jeansen i alla fall, och ni har bildbevis. Det gör så ont, men det är fakta, alltså inget som går att avvika från. Det är så det är och jag måste acceptera det även fast jag hatar det så mycket.

Kommentarer
Postat av: fanny

åh vad jag känner igen det, har nyss själv upptäckt att mina gamla jeans som va omöjliga att ha passar igen! :o men se det att ju snabbare du går upp som du ska, desto snabbare kommer du kunna bli FRI igen och det är underbart! jag är nästan frisk till sinnet nu tycker jag med ca 6 kg upp till måste jag, nu vil jag bara gå upp så fort som möjligt så jag slipper mitt jävla matschema!! tro mig livet utan ett är MYCKET bättre! kram

2012-08-09 @ 17:45:46
URL: http://kameraflickans.blogg.se
Postat av: AliceMartina

fuck den känslan, jag vet hur det känns. men hörru, dina ben är smala. de är mer än smala. din jeansstorlek är säkert någon av de minsta storlekarna, och då kan du ju inte vara tjock, right? :)

2012-08-09 @ 20:21:05
URL: http://alicemartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback