Jag är grym som en grekisk gud bara grymt mycket fulare

Kommer bryta ihop eller någonting snart, vet inte hur länge till jag klarar det här. Ångesten är hög just nu coh jag är så orolig för imorgon, vad vågen kommer visa, och vad som kommer hända. Har ätit som jag ska hela den här veckan vilket känns otroligt skrämmande... Jag är nästan säker på att vågen kommer visa uppåt. Känns som att den kommer visa så mycket uppåt att jag inte kommer klara av att leva med mig själv längre. Vad som än händer kommer ett helvete bryta ut efter vägningen. Frågan är bara ifall jag kommer bli lättad och mina anhöriga och behandlare förbannade, eller om det är jag som kommer vara hjälplös och ännu mer hatisk mot mig själv medan mina anhöriga blir lättade. Hoppas inte på någonting faktiskt... Skulle göra vad som helst för att få krypa ur min kropp nu. Bara inte vara jag längre. Skulle kännas obeskrivligt skönt att få försvinna helt så allt bara får ett slut. Så jävla skönt skulle det vara.

Kommentarer
Postat av: fanny

ett tips, titta inte på vågen, be dina behandlare att du ska backa upp, och sen ska dom inte berätta. så har jag gjort och jag vet inte min vikt, vilket känns GRYMT :D när jag inte vet så vet jag inte hur tjock jag kanske är... när jag inte ser vikten peka uppåt känner jag mig inte så tjock heller! o början känns det jobbigt att andra vet och man blir stressad över att undra vad dom tänker... men tänk såhär 1. det är väll deras fel! du bara lyder order dom kan inte skratta för att du går upp, för så GÖR dom inte, plus att dom själva har ju beordrat dig! 2. lite jobbigt i början ju men sen är det sjuuukt skönt!!! fråga om ni kan göra så nästa vägning, tips! vad tycks om det? tror du det skulle funka? lycka till!<3

2012-08-15 @ 09:12:47
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback