Inställt möte och en kaosig morgon

Morgonen har varit riktigt kaos. Jag vet inte ens vart jag ska börja. I alla fall. Tidigt imorse så ringde min behandlare G från Mobila-teamet på Scä. Han sa att både M och min läkare var frånvarande idag. Då bestämde mamma och han att vi skulle boka in ett nytt möte nästa vecka, då alla kunde vara med så att vi kunde bestämma allt istället. Här har jag legat vaken halva natten och haft ångest över ett möte som ändå bara blir inställt... Känns tungt att mötet fortfarande inte kommer vara avklarat i eftermiddag.
 
Till en början klarade jag inte av frukosten. Tog två små tuggor på min ena smörgås innan jag reste mig från bordet med tårana rinnande och gick och duschade istället. När jag kom ut var jag givetvis tvungen att äta ändå... Åt båda mackorna men vägrade att äta upp gröten, sa att jag var alldeles för mätt. Mamma tvingade istället i mig en portion fil med flingor. Bara för att det tog över en timme med frukosten så sabbade jag förmiddagsmelliset.
 
Idag ska mamma och jag ändå åka in till stan som bestämt. Äta lunch på någon mysig restaurang och sen kanske kolla i lite butiker innan det är dags att åka till Scä. Som jag redan sagt är det ju informationsmöte för Multifamily där i eftermiddag. Är sjukt nervös för det. Vill inte komma dit fet som jag är nu och visa upp mig för alla andra ätstörda. Är väldigt skeptiskt till just multifamily, men tror det mest beror på att jag är rädd. Rädd för att vara fetast, rädd för vad folk ska tycka om mig, rädd för att säga fel saker... Rädd för att vara fel helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback